Hodnocení firmy MOBIL POHOTOVOST
Včera jsem zakoupila pro maminku telefon.
Bohužel jsem večer zjistila, že už jeden dostala. Dnes jsem ho tedy chtěla vrátit, nedotčený, tak jak jsem ho koupila, ani jsem krabičkudoma nevyndala z tašky. Bylo mi řečeno, že nelze, ať si ho prodám. Vrátit bych no mohla pouze pokud by byl zakoupený přes e-shop, pak ho přijmou i rozbalený......tomu fakt nerozumím. TAK PROSÍM NEKUPUJTE U NICH V PRODEJNÁCH . Ušetříte si nervy i peníze. Spokojenost pouze s prodavačem při nákupu.
Dobrý den, bohužel co se týče vrácení zboží, je možno opravdu pouze v případě online objednávky, a to ze zákona, do 14 dnů od data koupě. S pozdravem, operátor zákaznické podpory Spálená 37 Praha 1, 110 00 Mobil Pohotovost GSM s.r.o.
Čekal bych když mají v názvu firmy "pohotovost", že budou jednat opravdu pohotově. Bohužel mi jejich jednání pohotové absolutně nepřišlo, jelikož jsem si k nim dal opravit telefon v sobotu a měli ho hotový až v úterý. O jejich předražených službách ani nemluvím
Po opravě a zaplacení bez komunikace. Špatný příjemce na daňovém dokladu - žádost o opravu bez odezvy.
Zdravím, mají nabízet mobily pouze s kapacitou baterie 85 procent a výše, kupoval jsem si iphone třídy B a byl vybitý a že při jakýchkoliv neuvedených poškozeních co nespadají do skupiny B ho lze vrátit, po zapnutí jsem zjistil že kapacita baterie činí 81 procent, mikrofon téměř nefunguje, reproduktor šumí a praská, touch ID téměř nefunkční, displej po pádu od nějakého předešlého majitele má červenou skvrnu 1x1,5cm. Neustále zamrzání, sekání, vypínaní aplikací, a další věcí, na reklamaci nepřijmou pokud si to sám nezaplatím, tak na co ki je záruka??
Hned druhý den sem se pokusil o vrácení zboží nebo jeho výměnu. Protože kvůli obchodní válce mezi USA a Huawei, není součástí android nainstalovaný Google. Bylo mi řečeno že to nemůže a nejde to. Tak sem si řekl že chci odstoupit od smlouvy která platí 14 dní. Na to mi řekly že to taky nejde protože odstoupit od smlouvy můžu jen pokud koupím zboží na eshopu. Což úplně nechápu. Myslím že mám nárok ze zákona i pokud to není v obchodních podmínkách.
Telefon přestal fungovat po dvou měsících. Nechali si naůčtovat pozáruční servis. Viděli důchodkyni, tak ji zkasírovali.
Už nikdy více...koupila sem si CAT B100 a po nějaké době sem se rozhodla vyzkoušet Blue Tooth...a celý mobil zamrznul! BT nešlo vypnout, baterka díky tomu vydržela čím dál méně a po pár dnech ani na nabíječce nevydržela....reklamace byla přijata, vyřízeno, ale zanedlouho mi telefon zamrzal opět i bez zaplého BT....reklamaci sem si vyřešila přes známého, který dělá v servise, kam MP mobily zasílá...a od té doby šlape telefon bez problému...zajímavé....
V době první reklamace sem si zakoupila u MP jiný tel, jen nouzový, levný...aligator….a taktéž není v pořádku...stačí zapojit sluchátka nadoraz, jak by to mělo být, telefon se vypne...už sem to vychytala a dá se to, ale s MP nechci již nikdy mít nic společného a totéž doporučuji těm, kteří náhodou o nákupu u této super firmy uvažují.....
Musím reagovat na záporné recenze,taky jsem koupila nový Lenovo A 5000 v ostravské pobočce,jsou to už asi čtyři roky,nefungoval hned na začátku,dodán do opravy,i když jsem se bránila,že chci bezchybné zboží za své peníze,opravili,vrátili a zase přestal fungovat.Znova oprava,můžete se hádat jak chcete s prodavačkou,peníze nevrátí a nové zboží taky nedají.Takže nový mobil za plnou cenu 2x opravený!!! Ted sice šlape,ale kdybych šla do bazaru tak by mě to vyšlo nastejno ušetřila bych peníze,nervy a nohy.
Dva dny řeším TŘETÍ neuznanou reklamaci na mobilního telefonu, telefonáty jak s MP, tak s Arvato servisem, kam se mobil v záruce zasílal na opravu. Obě firmy si mě přehazují jak ,,horký brambor´´, vždy to schytají ode mně slečny či paní na infolince, které za to nemůžou, ale nikam dál jsem se zatím nedostala.
Technici mobil pohotovosti telefon vyzkoušeli a napsali do reklamačního protokolu, že jimi vyzkoušeno a mikrofon nefunguje, Arvato tvrdí, že vše funguje, že si mám odinstalovat aplikace v chytrém telefonu ( to se můžeme vrátit do doby dvacet let zpět, kdy byl telefon pouze na telefonování, protože aplikace jako Facebook způsoují nefunkčnost mikrofonu) to už si ze mě dělají ... to snad nemohli myslet ani vážně.
Tím, že MP je prodejce telefonu, je dle mého on zodpovědný za vrácení peněz, tím, že je vrátit nechtějí nepřímo říkají, že jejich technici jsou neschopní a vlasně úplně k hov... ničemu.
Nedělá mi problém psát špatné hodnocení na firmu kamkoliv budu moci a klidně se postavím před obchod a budu odrazovat zákazníky.
Nejedná se o první špatný telefon zakoupený v MP, s prvním jsem se nechala odbýt a teď mi leží nefunkční v šuplíku.
Po obrácení na právníka jdu celou situaci řešit s ČOI v Praze.
nedoporučuji, zakoupil jsem zde nový telefon xiaomi 4 A za 14 dní přestal fungovat dotyk tel.byl dán na reklamaci za 3 týdny mi bylo zděleno že jsem tel.znehodnotil kapalinou a tel mi neopravý,já jsem si zcela jist že pokud byl znehodnocen kapalinou tak pouze v záruční opravně u mě rozhodně ne,
- tel:
- +420 245 008 383
- e-mail:
- info@mp.cz
- web:
- www.mp.cz
- facebook:
- www.facebook.com/mobilpohotovost
- twitter:
- www.twitter.com/MobilPohotovost
- youtube:
- www.youtube.com/mobilpohotovostvideo
Kontaktní osoby
- E-mail: andel@mp.cz
- Zákaznická podpora
- PO-NE 9:00-18:00
- Telefon: +420 245 008 383
- E-mail: info@mp.cz
Otevírací doba
- Po 9:00 – 21:00
- Út 9:00 – 21:00
- St 9:00 – 21:00
- Čt 9:00 – 21:00
- Pá 9:00 – 21:00
- So 9:00 – 21:00
- Ne 10:00 – 21:00
-
Máme právě otevřeno
-
Otevírací doba prodejny a servisu!